Nagłówek LiDbaj o nawodnienie, zapobiegaj infekcjom!
Nagłówek LiNewsletter

Trening, regeneracja i analiza składu ciała - o tym myślimy cały rok, ale pamiętajcie, że odpowiednie nawodnienie to warunek prawidłowego funkcjonowania organizmu, także zimą! Niska temperatura może powodować spadek uczucia pragnienia nawet o 40%*! 

 
Co więcej, gdy temperatura spada, powietrze staje się bardziej suche, a to nasila parowanie wody przez skórę prowadząc do przesuszenia nie tylko samej skóry, ale i błon śluzowych. Sucha skora jest mniej elastyczna, a przesuszona śluzówka może prowadzić do miejscowego spadku odporności. Uczucie suchości, pieczenia i łaskotania w gardle. Znacie to? Stąd już bardzo krótka droga do infekcji.
 
Dlatego zwróć uwagę na prawidłową ilość płynów. Jedz bogate w wodę warzywa i owoce, pij zupy, a w trakcie ćwiczeń pij wodę – jest najzdrowsza, m.in. dlatego, że nie zawiera substancji słodzących. 
 
*Źródło: badania University of New Hampshire
Proszę powiedzieć "jadę do Akademosa".&nbs
FB Link Znajdź Akademos na mapie Mapa GoogleMapa Zumi
Cien