Nagłówek LiDbaj o nawodnienie, zapobiegaj infekcjom!
Nagłówek LiNewsletter

Drodzy Klubowicze, pamiętacie o naszej akcji "woda do treningu gratis"? W chłodne i mroźne dni szczególnie dbajcie o prawidłowe nawodnienie organizmu, gdyż niska temperatura może powodować spadek uczucia pragnienia nawet o 40%*! 
 
Co więcej, gdy temperatura spada, powietrze staje się bardziej suche, a to nasila parowanie wody przez skórę prowadząc do przesuszenia nie tylko samej skóry, ale i błon śluzowych. Sucha skora jest mniej elastyczna, a przesuszona śluzówka może prowadzić do miejscowego spadku odporności. Uczucie suchości, pieczenia i łaskotania w gardle. Znacie to? Stąd już bardzo krótka droga do infekcji

 
Dlatego zwróć uwagę na prawidłową ilość płynów. Jedz bogate w wodę warzywa i owoce, pij zupy, a w trakcie ćwiczeń pij wodę – jest najzdrowsza, m.in. dlatego, że nie zawiera substancji słodzących. 

 
*Źródło: badania University of New Hampshire.

Proszę powiedzieć "jadę do Akademosa".&nbs
FB Link Znajdź Akademos na mapie Mapa GoogleMapa Zumi
Cien