Nagłówek LiNowy grafik od 22.06.2015
Nagłówek LiNewsletter

Już od poniedziałku 22 czerwca ćwiczymy według zmienionego grafiku. Znajdziecie w nim Państwo nowe rodzaje zajęć, przygotowane specjalnie z myślą o zbliżających się upałach! W poprzednim poście przedstawialiśmy opis zajęć Bikini Fitness oraz Body Balance, dziś kolejne opisy nowych zajęć: bodyART® Stretch, bodyART® Dynamic oraz Jędrne pośladki i płaski brzuch: 

bodyART® Stretch jest jednym z najbardziej docenianych treningów funkcjonalnych, który na poziomie fizycznym poprawia elastyczność, równowagę, koordynację ruchową oraz świadomość ciała. Koncentruje się na synergii pomiędzy ruchem i oddechem oraz przepływem energii. Dzięki oryginalnym sekwencjom ruchów program ten równoważy stres i skłonności do zaburzeń postawy wynikające z codziennego życia. Miękkie, płynne, otwarte, powtarzające się ruchy pozwalają w osiągnięciu relaksu ciała i umysłu. To forma zajęć pozwalająca zwiększyć zakres ruchu w stawach, gibkość i elastyczność. Zajęcia dla osób, które czują potrzebę stretchingu, relaksu i odprężenia. Jest to bezpieczny system ćwiczeń i odpowiedni dla początkujących oraz osób w każdym wieku.

bodyART® Dynamic jest jednym z zaawansowanych treningów funkcjonalnych, który na poziomie fizycznym poprawia siłę, wytrzymałość, elastyczność oraz świadomość ciała. Natomiast na poziomie mentalnym poprawia koncentrację, wycisza umysł, pomaga w redukowaniu szkodliwego wpływu stresu na zdrowie. bodyART® Dynamic   integruje ciało z umysłem, uczy prawidłowego oddechu i podnosi poziom energii. Dzięki temu buduje pewność siebie, poczucie wewnętrznej równowagi i umiejętność pozytywnego spojrzenia na świat i własne życie. Trening ma charakter interwałowy (zmienna intensywność), jednak tętno nie wzrasta powyżej 70% maksymalnej częstości skurczów serca (HR max), czyli utrzymuje się w zakresach tlenowych, co czyni z niego idealny prozdrowotny trening. Zajęcia dla osób trenujących bodyART® oraz poszukujących nowego wyzwania.

Jędrne pośladki, płaski brzuch To program ćwiczeń skierowany do osób, które chcą wymodelować dolne partie ciała. Porcja takiego ruchu pobudza i dodaje energii. Jeśli chcesz mieć płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki to są to ćwiczenia dla Ciebie. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, a część główna składa się ze statycznych i dynamicznych ćwiczeń ujędrniających uda oraz pośladki a następnie ćwiczeniami modelującymi brzuch, które ujędrniają skórę, kształtują mięśnie i sprawiają, że brzuch staje się płaski. Mocny brzuch, silny gorset mięśniowy to zdrowe plecy, kręgosłup i dobre samopoczucie.

Proszę powiedzieć "jadę do Akademosa".&nbs
FB Link Znajdź Akademos na mapie Mapa GoogleMapa Zumi
Cien