Nagłówek LiTRENING HIIT
Nagłówek LiNewsletter

HiiT, to intensywny trening interwałowy podobny w swojej budowie do Tabaty. Tutaj jednak poziom wysiłku kształtuje sie na poziomie 80-95% i jest on dłuższy. Jedna sekwencja wysiłkowa trwa od 30 sekund do dwoch minut i przeplatana jest sekwencją odpoczynkową, w której intensywność wykonywanej pracy spada do około 60-70%.

Po rozgrzewce trening zajmie Ci do 25 minut i połączony będzie z około trzydziestominutowym rozciąganiem, na którym nie musisz zostawać, jeśli nie chcesz. 
 
Celem treningu jest podniesienie tempa przemiany materii. Możliwe jest to dzięki temu, że w trakcie ćwiczeń interwałowych pojawia się duży deficyt tlenowy. Sprawia on, że organizm pobiera enerię jeszcze długo po treningu. Dzięki temu jesteś w stanie szybko zgubić zbędne kilogramy, a w przeciwieństwie do długotrwałych treningów aerobowych nie narażasz się na ubytek masy mięśniowej. Wręcz przeciwnie! Trening interwałowy wspomaga produkcję m.in. hormonu wzrostu i aktywuje do pracy szybkokurczliwe włókna mięśniowe, które nadadzą Twojej sylwetce pięknych kształtów. 

Zajęcia kierujemy do początkujących i doświadczonych uczestników. Pamietaj by wziąć ze sobą mały ręcznik do otarcia potu, wodę możesz kupić w naszym barze, także z wygodnym sportowym zamknięciem. Zapraszamy!

Proszę powiedzieć "jadę do Akademosa".&nbs
FB Link Znajdź Akademos na mapie Mapa GoogleMapa Zumi
Cien