Nagłówek LiWalcz z infekcjami - zahartuj się w saunie!
Nagłówek LiNewsletter

Co zrobić gdy za oknem wiatrdeszcz i temperatura odczuwalna około 0̊ C? Na tzw. długie zimowe wieczory polecamy przyjemne i jednocześnie zdrowe spędzanie czasu - zapraszamy do strefy saun. Sauna fińskałaźnia parowa czy sauna na podczerwień wraz z pomieszczeniem wypoczynkowym gwarantują doskonały relaks, a przy tym mogą pomóc Wam w walce z sezonowymi przeziębieniami i chorobami!

Co zrobić, by zahartować organizm? Samo hartowanie polega na poddawaniu organizmu przeciwstawnym bodźcom w sprzyjających temu warunkach. Naprzemienne ogrzewanie i schładzanie ciała może znacznie podnieść naszą odporność. Dzieje się tak, m.in. dlatego, że stymulujemy w ten sposób produkcję komórek układu immunologicznego. Dzięki rozszerzeniu naczyń włosowatych w mięśniach i narządach wewnętrznych poprawiamy ich dotlenienie i "odżywienie", zwiększony przepływ krwi potęguje również detoksykację.
 
Dziś szczególnie polecamy promienie podczerwone. Seanse w saunie infrared dają same korzyści, a dzięki temperaturze nieprzekraczającej 60 ̊C możemy w niej spędzić nawet kilkadziesiąt minut.


Dla tych, którzy jeszcze nie znają relaksującego uczucia wnikających w głąb ciała promieni ciepła polecamy nieco krótsze seanse, jednak przynajmniej 30-minutowe. Koniecznie z butelką wody w zasięgu ręki, rozłożonym ręcznikiem na ławie, zdjętą biżuterią oraz obmytą i wysuszoną przed wejściem do sauny skórą całego ciała (lepiej uwalnia pot).
 
Ciesz się relaksującym ciepłem, które przyspiesza metabolizm.
Rozgrzej się od wewnątrz a wraz z potem pozbądź się toksyn.
Rozluźnij mięśnie, zniweluj stres i popraw wygląd skóry...
Proszę powiedzieć "jadę do Akademosa".&nbs
FB Link Znajdź Akademos na mapie Mapa GoogleMapa Zumi
Cien